1.INTRODUCERE
API-BANAT.RO – este denumirea comerciala a S.C. ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L. care este deținătoarea site-ului www.api-banat.ro , aceasta are sediul social in mun. Lugoj, Jud. Timis, Str. I. Huniade, nr.7, Sc. B, AP. 11; având nr. de ordine în registrul comerțului J35/4299/2017 și codul unic de înregistrare fiscală RO38449970.
Prezentele Condiţii Generale definesc condiţiile de utilizare a site-ului www.api-banat.ro de către potenţialii vizitatori sau clienţi. Accesând şi navigând pe acest site, acceptaţi termenii de utilizare descrişi în continuare.
Termenii si conditiile acestui site pot fi schimbate in orice moment de catre vanzator, fara notificarea prealabila a utilizatorului. Utilizatorul va avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta in orice moment. In cazul in care utilizatorul nu este de acord cu conditiile impuse, acesta trebuie sa inceteze folosirea serviciilor noastre.
2. DEFINIȚII
3.DREPTURILE ASUPRA CONŢINUTULUI SITE-ULUI
Întregul conţinut al site-ului www.api-banat.ro este protejat prin Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate. Toate drepturile referitoare la pagini, conţinutul şi prezentarea site-ului sunt deţinute de ALBIO-MELOIFERA LUG S.R.L.. Este interzisă copierea, modificarea, afişarea, distribuirea, transmiterea, publicarea, comercializarea, licenţierea, crearea unor materiale derivate sau utilizarea conţinutului site-ului în orice scop fară confirmarea scrisă din partea ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L..
Imaginile produselor de pe www.api-banat.ro au titlu de prezentare. Imaginile cu produsele, ofertele, prețurile și concursurile pot fi schimbate în prealabil, fără o notificare specifică.
4. INFORMAŢIILE OFERITE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI ȘI ACORDUL DE UTILIZARE
Orice persoană care vizitează site-ul www.api-banat.ro şi care oferă date sau informaţii cu caracter personal prin intermediul acestui site îşi manifestă acordul în mod expres şi neechivoc pentru următoarele: prelucrarea acestor date şi informaţii personale de către ALBIO-MELIFERA LUG SRL în vederea efectuării de studii de piaţă; transmiterii de materiale promoţionale specifice operaţiunilor de marketing direct; soluţionarea de către ALBIO-MELIFERA LUG SRL a cererilor, întrebărilor şi reclamaţiilor adresate (a se vedea pagina Contact din site); alte activităţi întreprinse de ALBIO-MELIFERA LUG SRL şi permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobări din partea destinatarului. ALBIO-MELIFERA LUG SRL va păstra confidenţialitatea acestor informaţii.
Utilizarea în continuare a acestui site constituie acordul expres şi neechivoc al dumneavoastră în conformitate cu directivele GDPR pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
Pentru orice nelămurire în legătură cu exercitarea drepturilor dumneavoastră referitoare la utilizarea site-ului şi la protecţia utilizării vă rugăm să ne contactaţi prin intermediul secţiunii Contact din site.
5. VANZAREA ONLINE
Accesul în vederea efectuarii unei comenzi îi este permis oricărui consumator/cumpărător după ce, în prealabil și-a creat un cont de utilizator pe site-ul www.api-banat.ro, iar comunicarea cu profesionistul/vânzătorul se poate realiza prin intermediul adresei contact@api-banat.ro sau la sectiunea “Contact” din site.
S.C. ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre aceasta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
În cazul plătilor online vanzatorul nu este/nu poate fi responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai cumparatorul.
Informatiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / text, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
6. CREAREA CONTULUI ȘI ACORDUL DE UTILIZARE A INFORMAȚIILOR PERSONALE
Pentru a putea plasa o comanda pe www.api-banat.ro prin adaugarea produselor în cosul de cumparaturi, consumatorul/cumpărătorul trebuie să isi creeze un cont de utilizator, acesta poate fi creat de orice persoana fizica/juridica prin completarea unui formular care contine toate datele necesare. Consumatorul/cumparatorul poate sa intre ulterior in cont prin introducerea numelui de acces si a parolei obtinute pe adresa de email folosita pentru a crea contul.
Utilizatorul are obligatia de a mentine confidentialitatea datelor de acces in contul personal, fiind strict interzisa cedarea dreptului de utilizare a contului personal.
Când prin intermediul prezentului site vă sunt solicitate informaţii, acestea au ca scop identificarea dumneavoastră sau posibilitatea de a vă contacta. Acest lucru este cu atât mai necesar în cazul în care doriți să plasați o comandă pe site.
Natura informaţiilor solicitate se referă în special la date personale (nume, adresa de livrare, numere de telefon, adresă de e-mail) modul în care sunt utilizate sau intenţionează să fie utilizate produsele şi/sau serviciile Albio-Melifera LUG SRL, dar poate include şi alte informaţii aflate în strânsă legătură cu utilizarea serviciilor şi/sau produselor solicitate. Cu scopul de a răspunde mai bine nevoilor şi întrebărilor utilizatorilor site-ului, informaţiile solicitate prin intermediul acestui site vor face obiectul unei stocări şi prelucrări electronice.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. S.C. ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislația in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Prin citirea documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
7. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale, iar notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Albio-Melifera LUG SRL are dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comandă, dar numai în cazul în care cantitatea de bunuri și/sau servicii din comanda sunt lipsa stoc sau nu sunt suficiente, vanzatorul va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitie în momentul efectuării comenzii.
În momentul primirii acordului de expediere a comenzii din partea cumpărătorului, contractul dintre acesta si vânzător se consider a fi incheiat.
Comenzile ce urmează a fi preluate de catre cumpărator de la punctele de lucru (Magazinele Api-banat.ro) se vor înregistra cu 24-48h inainte, cu planificare pentru ridicare acceptată atat de cumparator cat si de vanzator.
8. PLASAREA COMENZII
Clientul/Cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, odata adaugat in cosul de cumparaturi, un bun si/sau un serviciu este disponibil pentru achizitie daca exista in stoc. Adaugarea unui bun/serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului/serviciului. Comanda va fi considerate finalizată după plasarea sa si electuarea plății prin una din modalitățile indicate pe site.
Clientul/Cumparatorul poate plasa comanda atât online (mai multe detalii privind plasarea unei comenzi pe Site se pot gasi pe www.api-banat.ro in sectiunea Cum comand , cât și telefonic sau pe WhatsApp.
Dupa ce clientul/cumparatorul isi alege produsele dorite, printr-un apel telefonic la 0721990863/0748973003, le comunica vanzatorului impreuna cu adresa de livrare si datele de facturare (vânzatorul nu raspunde de evenutalele erori invocate în urma lansarii comenzilor telefonice). Iar pentru comenzile prin aplicatia WhatsApp la numarul de telefon 0721990863/ 0748973003 vă rugam să respectati urmatorul format:
– cod produs – cantitate
– cod produs – cantitate
Dupa plasarea comenzii pe WhatsApp Clientul/Cumparatorul, trebuie să anunțe telefonic vanzatorul că a plasat solicitarea iar vânzătorul proceseaza solicitarea, pregateste bunul/bunurile solicitate si anunta clientul/cumparatorul in cat timp este gata de ridicare.
Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, iar vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
Dupa inregistrare, comenzii clientului începe faza de procesare în care gestionarul verifica disponibilitatea,operatorul telefonic comunica clientului costurile de transport si cere confirmarea pentru expediere, iar daca clientul este de acord, comanda intra in faza de coletare si predare la curier. In cazul in care in timpul procesului de coletare apar situatii neprevazute care impiedica expedierea coletului catre consumator, operatorul telefonic comunica in timp util si impreuna cu consumatorul/clientul se ia o decizie.
Dupa confirmarea comenzii, clientul/consumatorul se obliga sa preia marfa din comanda confirmata, chiar daca ulterior opteaza pentru returnarea acesteia, iar în cazul in care din diverse motive clientul/cumparatorul nu preia marfa cel tarziu la a 2-a incercare de livrare a curierului, se obliga la achitarea unei suprataxe de transport echivalenta cu dublul taxei de transport initiala care i-a fost comunicata si facturata sau se obliga ca in maxim 24 de ore de la cea de-a doua incercare de livrare sa ridice coletul/coletele din sediul de destinatie al curierului. Respectiva suprataxa va fi facturata separat catre client/cumparator.
În cazul in care din diferite motive clientul/cumparatorul nu preia de la curier coletele cu marfa comandata si confirmata, se obliga sa plateasca cheltuielile de transport atat tur cat si retur pentru pentru respectiva livrare. In cazul in care clientul/cumparatorul refuza plata taxelor de transport generate suplimentar, speta va fi inaintată departamentului juridic care prin avocatii cu care furnizorul colaboreaza, va solicita in instanta atat plata cheltuielilor de transport cat si plata cheltuielilor de judecata.
9. RETURUL BUNURILOR
Conform OUG nr 34/2014 cumparatorul are dreptul sa returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare si returnare a respectivului produs. Deci, costurile de livrare, atat pentru tur cat si pentru retur, sunt suportate de catre client.
Pentru retur se descarca formularul de retur de catre client si se completeaza apoi se trimite pe adresa de email: contact@api-banat.ro (formularul de retur pe care clientul trebuie sa il foloseseasca se gaseste pe www.api-banat.ro , în sectiunea Politica de rambursări și returnări.
Clientul trebuie sa se asigure ca produsul care vrea sa il returnează este in aceeasi stare in care l-a primit (nefolosit, fara defecte cauzate de neglijenta lui – orice defect de nou sau de fabricatie, trebuie anuntat in ziua receptionarii produsului)
Clientul trebuie să pregătească într-un colet: produsul pe care urmeaza sa-l returneze, formularul de retur in format fizic, listat și copia facturii de achizitie.
După ce este primit produsul va fi analizat de departamentul tehnic si gestiune in vederea stabilirii:
– dacă produsul a fost utilizat (starea de nou este conditie esentiala pentru acceptarea returului)
– componentelor produsului, pentru a ne asigura ca acesta este complet
– aspectului produsului, pentru a stabili ca acesta nu prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau murdarie
După verificarea celor 3 aspecte, clientului i se va comunica rezultatul expertizei si, dupa caz, momentul in care se va face returnarea fondurilor. Uneori perioada de asteptare poate sa fie mai lungă, insa clientul este asigurat ca cel mult in 14 zile va fi contactat.
Perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun .
10. PUBLICITATE
Newsletterele Api-Banat sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de S.C. ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care clientul isi creaza un cont pe site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de newslettere de catre S.C. ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L.Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment, prin contactarea S.C. ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L.in acest sens, prin modificarea setarilor din contul de client, sau prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.
11. FACTURARE – PLATA
Preturile bunurilor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.api-banat.ro sunt cu TVA, iar termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. La finalizarea comenzii vânzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre S.C. ALBIO-MELIFERA LUG S.R.L in contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul sau. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 de ore in cont sau in e-mail, utilizatorul/cumparatorul este rugat sa ne sesizeze acest aspect vanzatorului.
Pentru motive de securitate a tranzactiilor clientul/utilizatorul/cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site.
12. LIVREAREA BUNURILOR
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).
Livrare prin curier– Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat door-to-door catre cumparator prin servicii de curierat oferit de o parte terta. In cazul in care coletul prezinta deteriorari, cumparatorul este obligat se specifice acest lucru in scris pe exemplarul de AWB al curierului la rubrica “Observatii” si sa completeze un proces verbal impreuna cu reprezentantul curierului. Deasemenea, se recomanda fotografierea coletului in asa fel incat pe imagini sa fie vizibila atat scrisoarea de transport cat si zona avariata a ambalajului. Dupa care cumparatorul anunta vanzatorul despre situatie.
Livrare din magazine/depozit– dupa confirmarea comenzii lansate pe Whats App (se va conveni de comun acord momentul ridicarii bunurilor solicitate de catre cumparator de la magazinul/depozitul apicol)
13. GARANTII
Garatia este valabila in baza unui certificat de garantie sau in baza facturii. Se acorda de la 12 luni pana la 24 luni in functie de utilajul comandat.
14. CESIONAREA ȘI CONTRACARAREA
In diferite cazuri vânzătorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
15. NEANGAJAREA RĂSPUNDERII
16. FORȚA MAJORĂ
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
17. LEGĂTURA CU ALTE SITE-URI
Prezentul site poate conţine legături sau trimiteri către alte site-uri considerate de Albio-Melifera Lug SRL. utile în legătură cu conţinutul site-ului său şi care nu se află sub controlul sau îndrumarea sa. În cazul utilizării acestor legături sau trimiteri se vor aplica condiţiile generale de utilizare corespunzătoare acelor site-uri.
Albio-Melifera Lug SRL nu poate garanta/controla actualitatea/exactitatea informaţiilor prezente pe site-urile unor terţi, la care se face trimitere de pe site-ul său.